Applicazione di u sensoru in a lampada

Attualmente, ci sò dui tipi di sensori utilizati in lampade: sensor infrared è sensor microwave.

Spettru elettromagneticu

Tramindui i raghji infrarossi è u micru appartenenu à l'onda elettromagnetica.U spettru elettromagneticu di l'onda elettromagnetica varieghja in l'ordine di lunghezza d'onda o frequenza è energia hè mostratu in a figura cum'è quì sottu:

1 Spettru elettromagneticu

Sensore infrarouge

●Ragiu infrarouge

U ragiu infrarossu (IR) hè una onda elettromagnetica cù una frequenza trà u micru è a luce visibile.Hè u nome generale di a radiazione cù una frequenza di 0.3THz ~ 400THz in u spettru elettromagneticu è una lunghezza d'onda di 1mm ~ 750nm in vacuum.Hè una luce invisibile cù una frequenza più bassa di a luce rossa.

U ragiu infrarossu pò esse divisu in trè parti: raggiu infrarossu vicinu (ragiu infrarossu à alta frequenza, alta energia), è lunghezza d'onda (3 ~ 2.5) μ m~ (1 ~ 0.75) μ M;Raghju infrarossu mediu (ragiu infrarossu di frequenza media, energia moderata), lunghezza d'onda (40 ~ 25) μ m~ (3 ~ 2.5) μ M;Far infrared ray (bassa freccia infrared ray, bassu energia), wavelength 1500 μ m~ (40 ~ 25) μ M. Infrared ray (in particulare Far infrared ray) hà un forte effettu termale.Pò risonà cù a maiò parte di e molécule inorganiche è macromolecule organiche in l'organisimi, accelerà u muvimentu di sti molécule è si strughjenu, in modu di generà calore.Dunque, i raghji infrared pò esse usatu per u riscaldamentu è l'espectroscopia moleculare.In a ricerca scientifica, u raggiu infrarossu luntanu hè ancu chjamatu "Ray Terahertz" o "Luce Terahertz".

U raghju infrarossu hà un effettu termale è pò risonà cù a maiò parte di e molécule per cunvertisce l'energia luminosa (energia di l'onda elettromagnetica) in energia intramolecular (calore).U calore di u sole hè principarmenti trasmessu à a terra per via di raghji infrared.

In fisica, sustanzi sopra u zero assolutu (0k, be. - 273.15 ℃) ponu pruduce raghji infrarossi (è altri tipi di onde elettromagnetiche).A fisica muderna chjama a radiazione di corpu neru (radiazione termale).

U raghju infrared ùn pò micca passà per ogni ughjettu opacu.Ch'ella emette raghji infrarossi ùn hà nunda di fà cù s'ellu ci hè vita.L'uggetti cù diverse lunghezze d'onda infrarossi emettenu diverse temperature.I mutivi sò i seguenti: a generazione di raghji infrared hè

causatu da a vibrazione di e molécule nantu à a superficia di l'uggetti.Diversi ogetti anu diverse frequenze di vibrazione naturali, cusì e lunghezze d'onda infrared sò diverse.

●Applicazione di sensori infrared in lamp

U sensoru infrarossu nantu à a lampada hè cumpostu da un circuitu di rilevazione di raghji infrarossi, un circuitu di trasfurmazioni di signali di raghji infrarossi, un circuitu di commutazione di cuntrollu di output di signale è un circuitu di alimentazione.

U sensoru infrared hè un pruduttu di cuntrollu automaticu basatu nantu à a tecnulugia infrared.Quandu u corpu umanu entra in a gamma di sensazione, u sensoru speciale detecta u cambiamentu di u spettru infrared di u corpu umanu è automaticamente accende a carica.

2 Induzione di u corpu umanu

In generale, a surgente di sensori infrarossi di i prudutti di l'illuminazione generalmente adopta una cumpunente piroelettrica.Quandu a temperatura di a radiazione infrarossa di u corpu umanu cambia, questu cumpunente perderà u bilanciu di carica è liberarà a carica fora.Dopu chì u circuitu sussegwenti hè rilevatu è processatu, pò attivà l'azzione di cambiamentu.U corpu umanu hà una temperatura di u corpu constantu, in generale à 37 gradi, cusì emette raghji infrared cù una lunghezza d'onda specifica di circa 10um.A sonda infrared passiva funziona detectendu i raghji infrared emessi da u corpu umanu.Circa 10um raghji infrarossi emessi da u corpu umanu hè cuncintratu nantu à a fonte di sensazione infrared dopu esse rinfurzata da a lente Fresnel.

3 Induzione infrared

L'interruttore di sensori infrarossi hè apposta per u corpu umanu, chì hè amichevule, cunvene, sicuru è risparmiu d'energia, è mostra una cura umana.Tuttavia, a gamma di rilevazione hè più chjuca di quella di u sensoru di microonde.À u listessu tempu, l'altezza hè limitata, è a velocità di reazione di l'azzione hè più lenta di quella di u sensoru di microondas.

Sensore di microonde

●Microonde

Microwave si riferisce à l'onda elettromagnetica cù a frequenza di 300MHz-300GHz.Hè l'abbreviazione di una banda di frequenza limitata in l'onda radio, vale à dì l'onda elettromagnetica cù a lunghezza d'onda trà 1m (senza 1m) è 1mm.Hè u terminu generale di l'onda decimetru, l'onda centimetru, l'onda millimetrica è l'onda submillimeter, chì appartene à a luce invisibile.A frequenza di microonde hè più altu ch'è a freccia generale di l'onda radio, chì hè generalmente chjamata "onda elettromagnetica UHF".Cum'è un'onda elettromagnetica, u microonde hà ancu a dualità di particella d'onda.

A dualità onda-particella significa chì hà caratteristiche d'onda è caratteristiche di particella.Pò viaghjà avanti cum'è una onda è mostra e caratteristiche di e particelle.Dunque, a chjamemu "dualità di particella d'onda".

4 Dualità di particella d'onda

I pruprietà basi di u micru di solitu mostranu trè caratteristiche: penetrazione, riflessione è assorbimentu.Per u vetru, u plastica è a porcellana, i microonde passanu quasi senza esse assorbiti.Per l'acqua è l'alimentu, assorberà i microonde è si farà caldu.Per e cose metalliche, rifletteranu i microondas.

U tassu di penetrazione di u micru di vetru, plastica, legnu è porcellana pò esse capitu cum'è listessa.A teoria di a penetrazione di Microwave 2450MHz hè di circa 6cm.915 MHz hè 8 cm.U tempu di penetrazione hè insignificante.

●Applicazione di u sensoru di microonde in lampada

U sensoru di microonde usa u principiu Doppler per trasmette è riceve segnali di microonde à alta frequenza (percive accuratamente u cambiamentu di u muvimentu di l'uggetti), è cuntrolla l'accensione è a spegnimentu di e lampade di carica per mezu di l'amplificazione di u segnu è l'identificazione intelligente di u prugramma di u microcomputer à un chip.

L'energia di microonde hè generalmente ottenuta da DC o 50Hz AC attraversu un dispositivu speciale.Ci sò parechji tippi di dispusitivi chì ponu pruduce microonde, ma sò principarmenti divisi in dui categurie: dispusitivi semiconductor è apparecchi di vacuum elettricu.

U controller di u sensoru di microonde usa una antenna micro-ring cun un certu diametru per a rilevazione di microonde.L'antenna genera una zona d'alerta spaziale di microonde à raghju ellittica (regulabile) in a direzzione di l'assi.Quandu u corpu umanu si move, l'ecu riflessu da ellu interferiscenu cù u campu di micru (o frequenza) originale mandatu da u controller di sensore di micru è cambia.A lampa di sensore infrared hè accoppiata cù un diodu trasmettitore infrared è un diodu ricevente.Dopu a rilevazione, l'amplificazione, a furmazione, a comparazione multipla è u prucessu di ritardu, u filu biancu emette u signale di cuntrollu di tensione.

5 sensori

A causa di e caratteristiche di u micru, hà una grande perdita di propagazione in l'aria è una corta distanza di trasmissione, ma hà una bona mobilità è una grande larghezza di banda di travagliu.In più di a tecnulugia d'onda millimetrica applicata à a cumunicazione mobile 5G, a trasmissione di microonde hè principalmente in guida d'onda di metallo è guida d'onda dielettrica.U sensoru di microonde pò detectà oggetti dinamichi è hà un ambiente d'applicazione largu.

Attualmente, in più di alcune regule necessarie cum'è: regulamenti di sicurezza, EMC, norme di prutezzione di l'ambiente, etc., ùn ci sò micca standard di riferimentu obligatoriu per e funzioni di sensori, in particulare a distanza di sensazione è u tempu di riflessione, chì si riferiscenu à i normi generale di l'industria. , o ghjudicatu s'ellu risponde à i requisiti secondu i normi accunsentiti trà u cliente è u fabricatore è l'esperienza d'utilizatore.

6 induzione-1

7 induzione-2

Tutti i prudutti d'illuminazione di Wellway ponu esse persunalizati secondu e esigenze di i clienti.I prudutti maturi includenu lampadina LED resistente à u clima cù sensor, lampa LED a prova di polvera cù sensore, lampadina LED di tettu cù sensore è cusì.Attualmente, u modu di sensore di micru hè aduttatu in a maiò parte di i prudutti.Wellyway hà un laboratoriu speciale per pruvà a sensibilità è a distanza di i sensori di microonde per assicurà l'affidabilità è a stabilità di a qualità di u produttu.Accoltamu sinceramente i clienti per visità, cunsigliemu a nostra fabbrica è cooperate cun noi.

(Alcune foto venenu da Internet. Se ci hè infrazione, cuntattate è sguassate immediatamente)

 


Tempu di pubblicazione: 22-sep-2022
Chat in ligna WhatsApp!