ghjunghje |Lista di sustanzi SVHC aghjurnata à 224 elementi

U 10 di ghjugnu di u 2022, l'Agenzia Europea di Chemicals (ECHA) hà annunziatu a 27a aghjurnazione di a lista di candidati REACH, aghjustendu formalmente N-Methylol acrilamide à a lista di candidati SVHC perchè pò causà cancer o difetti genetichi.Hè principarmenti utilizatu in polimeri è in a fabricazione di altri chimichi, tessili, pelle o fur.Finu a ora, a lista di i candidati SVHC hà include 27 batch, aumentatu da 223 à 224 sustanzi.

Nome di sustanza EC No CAS No Motivi per l'inclusione Esempii di usi pussibuli
N-metilol acrilammide 213-103-2 924-42-5 Cancerogenicità (articulu 57a) Mutagenicità (articulu 57b) Cum'è monomeri polimerici, acrilati fluoroalchilici, pitture è rivestimenti

Sicondu a regula REACH, quandu i sustanzi di a cumpagnia sò inclusi in a lista di candidati (sia in forma di elli stessi, mischi o articuli), a cumpagnia hà obligazioni legali.

  • 1. I fornitori di articuli chì cuntenenu sustanzi di lista di candidati in cuncentrazione più grande di 0,1% in pesu deve furnisce à i so clienti è i cunsumatori infurmazioni abbastanza per permette di utilizà sti articuli in modu sicuru.
  • 2. I cunsumatori anu u dirittu di dumandà à i fornituri s'ellu i prudutti ch'elli cumprà cuntenenu sustanzi d'alta preoccupazione.
  • 3、L'importatori è i pruduttori di articuli chì cuntenenu N-Methylol acrilamide anu da avvisà l'Agenzia Europea di Chemicals in 6 mesi (10 June 2022) da a data di lista di l'articulu.I fornitori di sustanzi nantu à a lista corta, individualmente o in cumminazione, devenu furnisce schede di dati di sicurezza à i so clienti.
  • 4. Sicondu a Direttiva Framework Waste, se u pruduttu pruduttu da a cumpagnia cuntene sustanzi di alta preoccupazione cù una cuncentrazione di più di 0,1% (calculata da u pesu), deve esse notificatu à l'ECHA.Questa notificazione hè publicata in a basa di dati di i prudutti di l'ECHA di sustanzi di preoccupazione (SCIP).

 


Tempu di post: 23-ghjugnu-2022
Chat in ligna WhatsApp!